Vyhľadať
Close this search box.
Vyhľadať
Close this search box.

Faq - Často kladené otázky

Doprava a doručenie

Možnosti doručenia a vyzdvihnutia nájdete v sekcii: Doprava

V prípade, že máme tovar skladom, ho zpravidla odosielame v ten istý pracovný deň po 12h.
V prípade, že tovar je na objednávku, budeme vás o predbežnom termíne naskladnenia a doručenia informovať. Zvyčajne sú to 2-3 dni. Ak ide o zakázkovú výrobu termín doručenia môže byť 2 týždne a viac podľa typu produktu, požiadaviek a výrobcu.

Objednávkam sa venujeme prvý nasledujúci pracovný deň.

Áno. Doručujeme všade tam kde je to možné po preverení dopravy.

Kamenná predajňa / Hifi štúdio

Na štúdio sa nachádza na ulici: Dominikánske námestie 39, 040 01 Košice

Nie. Aktuálne prevádzkujeme pre vás kamennú predajňu/štúdio jedine v Košiciach. Vieme však za vami vycestovať a predviesť vám produkty priamo u vás doma. Pre viac informácii nás prosím kontaktujte.

Informácie sú dostupné online na našom webe. Keďže čas beží rýchlo, môžete si túto informáciu overiť online napr. telefonicky.

Tovar si môžete pozrieť a vypočuť u nás v štúdiu alebo u vás doma. Odporúčame si dohodnúť termín návštevy vopred, aby sme vám stihli komponenty pripraviť a zapojiť. Taktiež môžete využiť našu službu > Požičanie komponentov a vyskúšať si hifi komponent priamo u vás doma.

Vaše objednávky

Pri produktoch, ktoré si vyžadujú špeciálne zaobchádzanie resp. pri produktoch kde sa predpokladá určitá miera spolupráce pri definovaní vlastností je potrebné produkt objednať cez objednávkový formulár.

Po tom čo vyplníte a odošlete objednávkový formulár dorazí obratom k nám. Objednávku zaregistrujeme a vo veľmi blízkej dobre môžete očakávať, že vás budeme kontaktovať aby sme dohodli špecifikáciu produktu alebo služby, spôsob dopravy, platby a pod.

Tak ako ste zvyknutý z iných eshopov. Vložíte tovar do košíka, skontrolujete jeho obsah, vyplníte fakturačné údaje a dodaciu adresu. Následne si môžete vybrať spôsob dopravy, platby a kliknete na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby.

Stav objednávky si môžete skontrolovať jednoducho po prihlásení sa do vášho užívateľského účtu > TU. Taktiež si môžete skontrolovať notifikácie, ktoré vám o stave objednávky posielame na vami uvedený email. Z nich sa dozviete v čo sa s vašou obejdnávou deje.

Tovar

Stačí keď sa pridáte na odoberanie newsletteru alebo nás budete sledovať na sociálnych sieťach. Tak vám už nič z toho čo chystáme neujde.

Nie. Vo väčšine prípadov ide o konečnú cenu bez možnosti dodatočnej zľavy.

Ohľadom poradenstva nás môžete kľudne kontaktovať emailom, telefonicky alebo chatom na niektorej zo sociálnych sietí. Veríme tomu, že riešenie spolu nájdeme.

Pri každom produkte máte uvedený stav skladu:
1. skladom – tovar je skladom pripravený na odoslanie k vám
2. Na objednávku. Dodanie zvyčajne 1-3 dni
3. Na objednávku. Zvyčajne 14 dní

Účet

Vytvorenie účtu je jednoduché a umožňuje vám jednoducho objednávať bez toho, aby ste museli vypĺňať údaje pri každom nákupe u nás.
Všetko, čo musíte urobiť, je zadať e-mailovú adresu a vytvoriť heslo. Po vytvorení môžete u nás nakupovať.

Nie. Viete nakupovať bez registrácie a vytvárania účtu. Taktiež v našej kammennej predajni nepotrebuejete mať vytvorený účet ani registráciu.
Jeho vytvorením však získavate výhody.

Ak máte u nás účet môžete tak urobiť v sekcii newsletter. Stačí sa prihlásiť a dať zrušiť odber noviniek.
Ak u nás účet nemáte môžete tak urobiť kliknitím na odkaz v spodnej časti ktoréhokoľvek z našich marketingových e-mailov, ktoré ste dostali.

Reklamácia a vrátenie

Tovar môžete zo zákona vrátiť viď.: Obchodné podmienky

Takýmto veciam sa snažíme vyhnúť. Je to nevýhodné pre obe strany. Práve preto ponúkame bezplatné poradenstvo a máme kamennú predajňu, aby ste si mohli tovar pozrieť a hlavne vypočuť. Odporúčame sa pred kúpov obrátiť na náš tým. Radi vám poradíme a niečo vhodné vyberieme.

Nemôžeme spracovať nasledujúce položky: hudobné nosiče.